Będę Cię wysławiał Panie

Ty mi pokazałeś Panie, którą wybrać drogę,
jak mam w życiu się kierować, aby iść za głosem,
jak zrozumieć słowo miłość i jak kochać mam?
Ty mi duszę rozjaśniłeś, więc dla Ciebie gram:

Będę Cię wysławiał Panie, całym sercem swoim,
będę teraz opowiadał wszystkim, cuda Twoje.
Będę się weselił i radował w Tobie,
będę opiewał Najwyższy! Tylko imię Twoje!

Teraz Panie wiem jak kroczyć, jaką wybrać drogę,
wiem jak w życiu się kierować, aby iść za głosem,
zrozumiałem słowo miłość, wiem jak kochać mam.
Dzięki Tobie teraz Panie, będę śpiewał tak:

Będę Cię wysławiał Panie, całym sercem swoim,
będę teraz opowiadał wszystkim, cuda Twoje.
Będę się weselił i radował w Tobie,
będę opiewał Najwyższy! Tylko imię Twoje!

Alleluja, alleluja, alleluja, alleluja,
alleluja, alleluja, alleluja, alleluja,