On szukał mnie i znalazł

Ref.
On szukał mnie i znalazł /G h
Dał życiu memu sens /C G
A ja znalazłem szczęście /C G
Tym szczęściem On przecież jest /a (D7) (G) D7 G

1.
Wciąż pędzę tu i tam /G h
Z moją gitarą, siostrą /C G
Piosenek ciągle jeszcze wiele /C G
Wyjmuję z plecaka myśli /a D
Właściwie jednak myśl ta jedna przenika /h7 e C
Mnie więcej i więcej /D7
Nie przestać myśleć o tym /C G
że Jezus odnalazł mnie /a D7 G

2.
Gdybym tak mógł i potrafił śpiewać
Przejść przez cały ten świat, nie troszczyć się
O pieniądze, i że przybywa mi lat
Uczyłbym ludzi pieśnią
Gdzie tylko możliwe to jest
Że tylko Bóg daje życie
Wspólnie wznosić w niebo śpiew

3.
Ja szukam gitarą i piórem, życiem
Zmęczonych ludzi, tych wszystkich
Którzy do Niego należą od dawnych lat
On rzekł, że niebawem powróci
By zabrać nas w lepszy świat
Gdzie są się nie liczy czas