Ja śpiewam Panu memu

1.
Ja śpiewam Panu memu, śpiewam cały dzień /D G D
Śpiewam z miłości tej, której nie zna świat /G D E A
Śpiewam, jak On zbawił mnie, przez śmierć na Golgocie /D D7 G
Wciąż śpiewam Panu memu /:śpiewam cały dzień:/ 2x /D A D

2.
Ja śpiewam chociaż nieraz, ciężka droga ma
Bo świat nie chce tego znać, co Bóg w łasce dał
Lecz ja śpiewam cały dzień, pieśnią Pan napełnił mnie
Wciąż śpiewam Panu memu /:śpiewam cały dzień:/ 2x

3.
Ja śpiewam dla zgubionych, śpiewam wciąż bo wiem
Święta Zbawiciela krew, zmywa wszelki grzech
Jeśli ktoś usłucha mnie, Zbawcy odda życie swe
Radośniej będę śpiewać /:Panu memu pieśń:/ 2x

4.
Ja śpiewam dla zbawionych, którzy dążą wzwyż
Do wiecznego kraju tam, gdzie dom czeka ich
Wszyscy tam spotkamy się, razem zaśpiewamy pieśń
Będziemy śpiewać Panu /:wieczną chwały pieśń:/ 2x