Bądź tu




1.
Pragnę z każdym nowym dniem
Zmieniać w lepsze życie swe
Lecz samemu trudno tak
Przebudować wokół świat
Człowiek sam tak słaby jest
Jak miotany wiatrem puch
Muszę ręce w niebo wznieść
prośby złożyć u Twych stóp

Ref.
Bądź tu pomóż mi nieść mój krzyż
Bądź tu nie chce być sam
Bądź tu bez Ciebie nie znaczę nic
Bądź tu niech już w Tobie trwam

2.
Świat codziennie daje nam
Swych radości złudny czar
I nie łatwo Panie żyć
Tak jak przykazałeś Ty
Padam więc kolejny raz
Nie mam sił by podnieść się
Zatrwożony patrzę czy
Ktoś podejdzie podnieść mnie

Ref.
Bądź tu pomóż mi nieść mój krzyż,
Bądź tu nie chce być sam,
Bądź tu bez Ciebie nie znaczę nic,
Bądź tu niech już w Tobie trwam

Znowu ciemność skrywa drogę
Gubię się po omacku chcę już iść
Światło Twe proszę w serce mi wlej
Bym już szedł gdzie czekasz Ty
I gdzie zawsze jest dzień

Bądź tu pomóż mi nieść mój krzyż,
Bądź tu nie chce być sam,
Bądź tu bez Ciebie nie znaczę nic,
Bądź tu niech już w Tobie trwam

śpiewa: Krzysztof Koniarek