Rejs



1. Posadziłeś mnie na małą łódź /C e I
popchnąłeś na morski szlak /g C
Gdzieś w oddali jest drugi brzeg /g C I
przystań Twa czeka tam /F d C
Jak daleko jeszcze płynąć mam /C e
Czy wystarczy do końca sił /g C
Dobry Panie odpowiedz mi /g C
Odpowiedz mi i dopomóż mi /F d C C7

Ref.
Pomyślnym wiatrem i latarnią dla mnie bądź /F d g C
Oświecaj jasno moją drogę /a d g C
Dopomóż w walce z groźną falą gęstą mgłą /F d g C
Osłaniaj Swoją Mocą mnie /B a G
Osłaniaj mnie

2.
Fale atakują moją łódź
Ostry wiatr uderza w mą twarz
Czasem sił po prostu mi brak
Więc wołam - daj mocy daj
Tylko Ty dopomóc możesz mi
Tyś autorem podróży mej
Twoje dłonie niech pchają mnie
Do brzegu, gdzie oczekujesz mnie

3.
Wierzę że Ty kroczysz obok mnie
W moim sercu słyszę Twój głos
Wiem że wciąż podajesz mi dłoń
Bym płynąć mógł z prądem i pod prąd
Pragnę abyś zawsze ze mną był
Abyś czuwał przy łodzi mej
Bym pewnego dnia Panie mój
Zawinąć mógł do Przystani Twej