Wierzę że droga którą idę



1.
Znów chronię się, pod skrzydeł Twoich cień /E h7 A7 E
Zbłądziłem lecz, znów odnalazłeś mnie /E h7 A7 E
Tak wiele jest dróg, które wiodą ku Tobie /E h7 A7 E
Dlaczego wciąż tak łatwo gubię się? /E h7 A7 C7+
Zwiąż mnie tak, bym nie mógł wyrwać się /D2 h7 e7
Proszę Panie byś rozświetlał mrok /C7+ D2 h7
I prowadził mnie /a7 H2/4

Ref.
Wierzę, że droga, którą idę /E A2/fis
Jest Panie jedną z Twoich dróg /A2 H2/4
Zamykam oczy, żeby widzieć /gis7 cis7
Otwieram serce na Twój cud /A2 H2/4
Do Ciebie wołam w trudną chwilę /E A2/fis
Ufam Ci kiedy ziemia drży /A2 H2/4
Za to, że zawsze jesteś przy mnie /gis7 cis7
Chcę podziękować Panie Ci /A2 H2/4

2.
Znasz każdą myśl, każdą moją twarz
Widzisz każdy mój grzech, każdy wiary brak
Widzisz także więc serce, w którym jest miłość
Tobie daję je, chcę za Tobą iść
Zwiąż mnie tak, by świat nie porwał mnie
Proszę Panie byś wybaczał mi
I prowadził mnie