Weźmij Jezu serce moje

Ref.
/: Weźmij Jezu serce moje, w ręce Twoje daję Ci /G C
Wszystkie chwile, życie moje, niechaj służą Twojej czci :/C D G

1.
Weź mój głos i uczyć mnie chciej, mówić, śpiewać /G
Ku czci Twojej /G C
Weź o Panie wargi me, racz Słowa Twe dziś włożyć w nie /D G
Wszystko, co dałeś mi, oddaję Ci /C G
Weź serce moje weź i już sam w nim tron Swój wznieś /C A D D7

Ref.
/: Weźmij Jezu serce moje, w ręce Twoje daję Ci
Wszystkie chwile, życie moje, niechaj służą Twojej czci :/

2.
Oto ręce moje daję, gdzie Ci służyć mogę wskaż
Wszystkie siły, rozum cały Boże Drogi pragnę dać
Niechaj nogi moje chodzą, tam gdzieś
Mi przykazał Sam
Ja z ufnością pragnę służyć Ty mną Jezu kieruj Sam
Moją wolą Ty rządź, racz Ducha tchnąć
Weź serce moje weź i już sam w nim tron Swój wznieś

Ref.
/: Weźmij Jezu serce moje, w ręce Twoje daję Ci
Wszystkie chwile, życie moje, niechaj służą Twojej czci :/