Nie bój się bo jestem z Tobą



1.
/: Nie bój się bo jestem z tobą / x3 /fis D h
Mówi Pan :/ x2 /fis

Odkupiłem cię dałem ci Imię Swe /A E
Moim jesteś więc już nie utoniesz /fis E
Gdy będziesz po wodzie szedł /A E
Ogień nie strawi cię /fis E
Nie nie nie utoniesz /fis E
Nie nie nie spłoniesz /fis E
Bo ja jestem z tobą mówi Pan /fis E fis E

2.
Nie bój się bo jestem z tobą / x3 / mówi Pan /fis D h fis

Już nie lękaj się bo nie jesteś sam
Jestem tam gdzie ty
Nawet jeli będziesz ciemną doliną szedł
Ciemnoć rozpłynie się
Nie nie nie utoniesz
Nie nie nie spłoniesz
Bo ja jestem z tobą mówi Pan

3.
Nie bój się bo jestem z tobą / x3 / mówi Pan

Ja okryję cię wielką tarczą Swą
Nie dosięgnie cię lęk
Aniołowie znów będą czekać cię
Policzony twój głos
Nie nie nie utoniesz
Nie nie nie spłoniesz
Bo ja jestem z tobą mówi Pan

Nie bój się bo jestem z tobą / x3 / mówi Pan